Brno: Organizace kanceláře
Výsledky vyhledávání
Našli jsme 3 freelancery pro kategorii Organizace kanceláře a místo Brno
Voiceover, PR, HR, COO
Nabízím svůj hlas pro zajímavé projekty všech možných zaměření. Pokud hledáte unikátní lidský hlas (ne AI), pak jsem vám k dispozici. Ať už jde o reklamu, namluvení instruktážního nebo výukového...
DIN EN ISO 9001 10 Event management 12 Organizace kanceláře 12 Řízení organizačních změn 10 Rozvoj zaměstnanců 10 Řízení vztahů s dodavateli (SRM) 10 Personalistika 10 HR specialista 12 Voiceover, rétorika, moderování 2
Virtuální asistentka
Kdo je a co dělá virtuální asistentka? Je to člověk, který sice nesedí s Vámi v kanceláři , ale jinak vykonává tytéž úkony. Virtuální asistentka za Vás může vyřešit řadu úkolů či činností, které teď...
Administrativa 15 Organizace kanceláře 15 Organizace konferencí 5 Organizace práce 15 Copywriter 2 Korespondence v cizím jazyce 15 Správa objednávek 2 Správa dokumentů 15 Správa uživatelů 2 CRM 3
Virtualní asistentka/překladatelka
Zdravím, Mám za sebou již několik let pracovních zkušeností, velkou odolnost vůči stresu a velmi dobrou znalost angličtiny. Velkou část života jsem žila v zahraničí a v roce 2011 jsem sožila CAE...
Organizace konferencí 3 Administrativní práce 7 vyhledávání informací 7 životopisy a motivační dopisy 4 Obchod 6 itineráře na míru 4 Překladatelství 3 Obchodní korespondence 7 Event management 3 Organizace kanceláře 3
- 1